.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال مازندران رقم خورد
شکست دو نماینده ساری مقابل حریفان
سخنگوی هیئت فوتبال مازندران گفت: هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های مازندران با شکست دو نماینده ساری مقابل حریفان همراه بود.
به گزارش شمال نيوز ، مهدی کهن‌روز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: در شش بازی دیروز 18 بار دروازه حریفان باز شد که سه پیروزی و سه تساوی به همراه داشت.

وی گفت: تیم استقلال طبقده که در میاندرود میزبان طبرستان ساری بود در نهایت به یک گل مهمان خود را با شکست بدرقه کرد و دومین نماینده ساری پدیده شمال نیز در بهشهر مقابل میزبان خود گرجی جوان دو بر یک شکست را پذیرا شد.

کهن‌روز تصریح کرد: در دیگر مسابقات دیروز تیم بسیج لمراسک گلوگاه با دو گل مهمان خود شهدای لله‌مرز را شکست داد و دو تیم نکا سفال و مقاومت جویبار به تساوی یک بر یک رسیدند.

سخنگوی هیئت فوتبال مازندران بیان داشت: در دو بازی دیگر این هفته تیم‌ها به تساوی پر گل دست یافتند.

وی تصریح کرد: بازی دو تیم آزمایش قائمشهر و اورمان حسین‌آباد بهشهر با تساوی سه بر سه به پایان رسید و شهدای شورکا جویبار نیز مقابل مهمان خود دنیای کمپرس مازندران به تساوی دو بر دو رسید.

کهن‌روز بیان داشت: فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های مازندران با حضور 12 تیم در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که در نهایت با انجام 22 هفته قهرمان فصل‌اش می‌شناسند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پس از دو هفته رقابت تیم‌ها بسیج لمراسک گلوگاه با شش امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم‌های کمپرس مازندران و استقلال طبقده با چهار امتیاز دوم و سوم هستند.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.